ny blogg, igen(?)

okey, so here we go again, eller vad man ska säga. jag har en ny blogg, igen. den andra var inge rolig, så jag tänkte (tänkte, tss) bättre om man har något och skriva OM!. typ. så. då slog det mej, typ, varför inte skriva om "the love of my life" - longboarding. så, det vart så. jag ska försöka nu, en sista gång, att skriva dagligen.

så, just nu befinner jag mig i soliga (just nu är det inte soligt, för det är natt) men annars soliga florida. jag är här på semester med lite släktigar, men också mina kompisar, som är mer som syskon menmen, har köpt hus 15 min härifrån, så det är sweet.
jag åker hem till sverige igen på torsdag. suger så hårt att jag blir tårögd. men sånt är livet. usch, jag vill verkligen inte tillbaka. Inget väntar fan där, bara tråkigt grått väder, sandiga vägar, slasksnö och ett jävla gymnaiseval, som inte ens är ett val! Jag har fan en skola och välja mellan! Hur fan kan man kalla det ett val, det är ett jävla tvångs grej! När jag går ut gymnasiet iaf så kommer jag flytta hit, till usa dårå. lätt.

aja, jag ska fixa headern när jag kommer hem, har inte photoshop på den här datorn. så
ttulr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0