'09s första åk & jag älskare!

kom nyss in från första longboardturen! ohherrejävlar! jag har verkligen saknat det <3 . det vart typ jättesvettigt, för min kondition är typ på 0 för jag typ ah, tränar inte på vintern.
iallafall, vägarna vart lite isiga såhär när solen gick ner, och så vare ckså lite läskigt eftersom det inte fanns några  gatulykter så det va typ jättemörkt så man såg inte om det fanns stenar och skräp och sånt, men det gick bra iaf.
jag ska helt klart ut imorn! jag älskar det här mest.

tjarrå sålänge ;)


randombild på longboard. puss<3

Kommentarer
Postat av: elin

Nice header! :D

2009-01-14 @ 21:06:01
URL: http://elinmelin.blogg.se/
Postat av: SurfEmma

svar: oj tack så mycket bruden :D

wow nice blogg, men vadå har ni inget grus på gatorna?! FAN vad fuskigt.. jag kommer inte kunna åka nån långis på säkert 3 månader för dom sopar typ never här :(

2009-01-14 @ 23:21:07
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0