Ja, det är tråkigt det här med vinter,

TJAH! Något som jag hatar, det är verkligen vintern, typ nu. Ingen snö. Sand på vägen. Bara massa blaskgrejs på vägen.
Fast sen idag (inatt då) så kom jag på att sanden har fkt försvunnit från stora vägarna iaf, visst det är lite blött men wtf.
Så imorn blire longboarda sönder. Huh, slutar vid ett då, så det är inte mörk när jag kommer hem! Så ska jag höra om henke och emil vill hänka, fetingsoft ju! Ahfan, fett pepp på morgondagen nuva! :d

Och jo, jag såg en sjukt snügg deck som jag vi ha i en vid, men jag kunde inte hitta den på roggs hemsida, ah, före va en roggs bräda... 140cm, asnice.

jo, sen en sak till. nya headern är fixad. ja, den är sjukt fail, och ja, jag orkade inte va särsklit noggran och ja, min longbpoard är fewl.


lite sommarnostalig-bild på henke från eh..i somras. glida runt i
solnedgången är über och vi älskare.


menah. tjarrå

Kommentarer
Postat av: natalia

skön blogg!

2009-12-23 @ 11:50:11
URL: http://natalia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0