jag lever, fortfarande.

Okej, hej. Jag har inte uppdaterat på typ ett tag, men ah, inte så mycket att skriva om på vintern såhär.
MEN, i vilket fall som helt så tänkte jag skriva lite nu...
Hm, jo, den senaste veckan har varit typ lite seg, eller vad man ska säga. Jag har bara legat i min säng och kollat på film och shit.Jag har inte orkat göra något. Menmen, jag lever.

Imorn börjar skolan också, äntligen får man vila ut. HEHEHheh. Nemen, jag har iaf laddat mobilen med lite bra filmer så man har något och roa sej med på lektionerna. busigt. ^_^

Och just det! Snön har börjat smälta. Man kanske tom kan ta fram longboarden snart! Dax att köpa ny snart också. Jag kan bara inte bestämma mej om jag vill ha en lång eller en kort. Just nu lutar det mest åt en 140cm bräda.
Sen skulle det va kul och ha en kite också! Menmen, en sak i taget.

jag skafortsätta kolla på min film nu, beerfest. om ni inte sett, tanka! den är redigt kul :)

jaja, tturl :)


en bild på mej blev det också. ignorera att jag ser mystisk ut.

Kommentarer
Postat av: sara

riktigt tuff frisyr (avundsjuk) och jävligt snygg tisha :D (avundsjuk här med) haha! :)

2009-02-12 @ 21:33:55
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: elsa

tjej/kille?

2011-07-17 @ 21:47:07
Postat av: elsa

Tjej/Kille? :O

2011-07-17 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0