månda-la-la-la

tjaa! blir lite kort idag, jaman! men ska typ lägga mej i sängen o kolla typ film, annars lackar min mamma. ^__^
idag hade jag typ damp och typ kunde inte tänka på ngt annat än cola i skolan o så. såå direkt när jag sluta så sprang vi till ica och köpte cola o munkar! AH, damp <3.

sen följde jag med hem till emil med henke en sväng, vi checka hans nya longboard och kolla på lite longboard filmer i datan o så. typ lite lagom chill på en lagom random måndag.  men det va nice ändå sååatteee.

jaja, skabra. tjarrå! :D

btw, jag gjorde en header idag. (duktigt sabina), lägger upp den imorn tror jag allt.
och jo, min spanskalärare är typ BÄST!
och jo 2 ; jag åkte lite longboard idag, ute. fuck va jag saknare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0